Codebearers

Christian
  • Male
  • United States
Share on Facebook Share
  • Blog Posts
  • Discussions
  • Events
  • Groups

Christian's Friends

  • Seth
  • Paige Turner
  • Katerina
  • Sabrina
  • DatGlutenFReeChef
  • firewhiz
  • Zhadow

Gifts Received

Gift

Christian has not received any gifts yet

Give a Gift

 

Hiya guys I'm Christian.

Latest Activity

Sabrina left a comment for Christian
"Lol XD yeah...that might prove to be a problem. My schedule is so crazy right now. I literally don't know what I'm doing the next day until I wake up. Yesterday was the last thing I knew that I needed to help out with in advance. So to me…"
May 26
Sabrina left a comment for Christian
"Yuppers that's me :D Now we can play together! I'm not really supposed to have voice chat on just to let ya know (if we want it on to talk then I gotta get permission) And I usually play with my siblings "
May 25
Sabrina left a comment for Christian
"I had a friend request and i accepted it. I don't know if it was you or not tho XP"
May 24
Sabrina left a comment for Christian
"Well, I play fortnite now. I'm pretty bad at it, but I can play it. Me and my sibs are playing if you happen to be on and wanna play with us. You can friend me using my username which I think is SabrinaNova, but if that doesn't work then…"
May 23
Sabrina left a comment for Christian
"I think I finally have Fortnite installed. Took like two months to get around to installing it, but I finally did XD (I think it's done. I left the download up and I was letting my sister use my computer and she said it finished. Now to see if…"
May 13
Katerina left a comment for Christian
"XD"
Apr 28
Christian commented on Sabrina's blog post Role-play for three
"an sometimes it just me vs you"
Apr 28
Katerina left a comment for Christian
"*blinks innocently* What ice coldness? "
Apr 28
Christian commented on Sabrina's blog post Role-play for three
"wow"
Apr 28
Christian commented on Sabrina's blog post Role-play for three
"heh heh"
Apr 28
Katerina left a comment for Christian
"Lol. Okay... Scrub. *evil laughter* }:)"
Apr 28
Katerina left a comment for Christian
"I like you being on CB. :)"
Apr 28
Christian commented on Sabrina's blog post Role-play for three
"WHYYYY!!!!! Just whyyyyyyyyyyyyyyyy *falls on floor crying, moaning and groaning at the same time*"
Apr 28
Christian commented on Sabrina's blog post Role-play for three
"Yeah i told her not to type it in russian but Nuuuuu she wouldn't listen"
Apr 28
Seth left a comment for Christian
"Hi!"
Apr 28
Christian commented on Sabrina's blog post Role-play for three
"Is this good?  I'll make another later. Name: Yakov (actually spelled Яков) Age: 35 Appearance: Bio: Born and raised in a Codebearer home, Yakov grew up as all other Codebearer children would. But he resented the Author and the…"
Apr 28

Profile Information

Which Codebearer Book is Your Favorite?
Hunter Brown and the Consuming Fire

Hi, I'm Christian but my friends call me Chris. I like to program and i am learning Java computer code.

My youtube: http://www.youtube.com/channel/UCFHVHT1j12VoyG4rP4SeGOg

My twitch: https://www.twitch.tv/darealcheddarcheese/dashboard

Comment Wall (32 comments)

You need to be a member of Codebearers to add comments!

Join Codebearers

At 11:41am on May 26, 2018, Sabrina said…

Lol XD yeah...that might prove to be a problem. My schedule is so crazy right now. I literally don't know what I'm doing the next day until I wake up. Yesterday was the last thing I knew that I needed to help out with in advance. So to me i just have school work to be doing, but I'm certain other stuff is gonna come up. (The only days I can't play are Saturdays and I think wensdays bc we do grocery shopping on wensdays depending on the weather. Sometimes it's a different day of the week.) Mid morning and any time after supper are usually the best times for me to play video games. How about you?

At 3:33pm on May 25, 2018, Sabrina said…

Yuppers that's me :D Now we can play together! I'm not really supposed to have voice chat on just to let ya know (if we want it on to talk then I gotta get permission) And I usually play with my siblings 

At 2:32pm on May 24, 2018, Sabrina said…

I had a friend request and i accepted it. I don't know if it was you or not tho XP

At 5:41pm on May 23, 2018, Sabrina said…

Well, I play fortnite now. I'm pretty bad at it, but I can play it. Me and my sibs are playing if you happen to be on and wanna play with us. You can friend me using my username which I think is SabrinaNova, but if that doesn't work then ask Jessi for my email. She has the one I used to make my account and you can friend me using it. I just don't wanna post it on your page cause you don't have moderated comments on and I don't want everybody to be able to see it XP

At 11:44am on May 13, 2018, Sabrina said…

I think I finally have Fortnite installed. Took like two months to get around to installing it, but I finally did XD (I think it's done. I left the download up and I was letting my sister use my computer and she said it finished. Now to see if it'll launch *crosses fingers in hopes it won't have to do updates like some other games I know that install and do a separate thing for updates* Here's hoping)

At 6:22pm on April 28, 2018, Katerina said…

XD

At 5:36pm on April 28, 2018, Katerina said…

*blinks innocently* What ice coldness? 

At 5:24pm on April 28, 2018, Katerina said…

Lol. Okay...

Scrub.

*evil laughter*

}:)

At 5:19pm on April 28, 2018, Katerina said…

I like you being on CB. :)

At 9:17am on April 28, 2018, Seth said…

Hi!

 
 
 

© 2018   Created by Christopher Miller.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service